Co kupić? -49% Rossmann

czwartek, 20 kwietnia 2017

  

Hej kochane ! Zaczął się czas, przepychanek i stania w mega długich kolejkach, czyli -49% w Rossmanie. Od 20 do 28 kwietnia będziemy mogły kupić wszystkie kosmetyki do twarzy, oczu i ust za połowę ceny! Dodatkowo w tym roku, dla swoich stałych klientów, Rossmann stworzył jeszcze większe rabaty. 

co warto kupić na promocji w rossmannie

Co zrobić by zostać klubowiczem?

 Należy ściągnąć aplikację na telefon, założyć konto i gotowe! W lewym dolnym rogu znajdziecie zakładkę "Twoja Karta". Kiedy w nią klikniecie, pojawi się kod kreskowy, który trzeba pokazać przy zakupach. Dzięki temu nie otrzymujecie -49%, a -55%. Przy małych zakupach jest to niewielka różnica, ale jeśli robicie wielkie zakupy jak ja to warto.

Na co warto zwrócić uwagę?

Robię ten post po to, by pomóc niektórym z Was i polecić produkty które są dla mnie najlepsze. Postaram się wyjaśnić dlaczego powinny znaleźć się w Waszym koszyku. No to zaczynamy ! 

Bourjois CC Cream
Bourjois Healthy Mix, podkład z witaminami

Są doskonałe dla osób z suchą i wrażliwą cerą. Mają bardzo kremową konsystencję dzięki czemu po ich nałożeniu nie ma efektu "skorupy" na twarzy ;)  Idealnie kryją i wyrównują koloryt skóry. Obydwa podkłady nie dają efektu maski co jest dla mnie najważniejsze. Podkład Healthy Mix cudownie pachnie!


 Korektor Rimmel Match Perfection

Zawsze wybieram korektor w najjaśniejszym kolorze. Najczęściej daję go pod oczy, dzięki czemu unikam efektu zmęczonych oczu. Przez to, że jest w płynie, bardzo fajnie się go rozprowadza i nakłada. Jak dla mnie, za tak dobrej jakości korektor, cena jest bardzo mała-nawet bez promocji. Kiedyś posiadałam korektor w płynie z Bourjois. Z tym że zamiast pędzelka, posiadał gumowe zakończenie, przez co produkt nie nakładał się tak ładnie jak w tym przypadku. Mimo, iż zakochałam się w marce Bourjois to tan korektor zdecydowanie wygrywa ! 


 Wibo Rice Powder

Kolejnym produktem jest nowość od Wibo. Puder ma za zadanie bardzo zmatowić skórę. Jego przeciwnikiem jest Wibo Banana. Jest on w odcieniu żółtym, co sprawia, że makijaż jest lekko rozświetlony. To już zależy od Was, który typ pudru wybierzecie. Zastanawiałam się nad kupnem i wypróbowaniem drugiego pudru, ale zdecydowałam, że Wibo Rice Powder w zupełności mi wystarczy. Puder matujący oraz rozświetlający jest w tej samej, niskiej cenie - około 16zł. 



 Beauty Primer AA

Jest to baza pod makijaż, która również ma za zadanie zmatowić skórę. Beauty Primer nakładam na strefę T, czyli tam gdzie skóra poci się najbardziej i jest to najbardziej widoczne. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy go mało nałożyć a daje widoczny efekt.


Super Liner L'Oreal
Ten eyeliner to mistrzostwo świata! To dzięki niemu nauczyłam się robić idealną kreskę. Świetny dla osób początkujących, które mają problemy ze zrobieniem prostej linii. Na końcu nie posiada pędzelka jak większość eyelinerów tylko ma taki gumowy aplikator. Jego plusem jest również to, że bez problemu maluje wyrazistą, mocną czerń.


Bourjois Twist Up

L'Oreal Paris Volume Milion Lashes

Pokazuję Wam te tusze,ponieważ jak dla mnie oba są idealne. Bourjois Twist up - na pewno jego zaletą jest to, że posiada skręcaną szczoteczkę. Pierwsza pozycja dokładnie rozczesze i wydłuży rzęsy. Druga zaś mocno je pogrubi i podkręci :) Tusz Volume Milion Lashes mimo, iż nie posiada szczoteczki 2 w 1, to i tak dorównuje tuszowi z Bourjois. Jest to szczotka, która nie skleja rzęs, wydłuża i pogrubia je jednocześnie. Obydwa tusze mają idealną konsystencję i pozostawiają po sobie mocną czerń na wiele godzin :)


 Odżywka 4 Long Lashes

Stosuję ją od około 2 miesięcy i jest świetna! Moje rzęsy są dłuższe i o wiele bardziej podkręcone. Niedawno dodałam post gdzie opisuję jej plusy i minusy, jak i odpowiadam na pytanie czy warto ją kupić . Jej recenzję znajdziecie tutaj . 


 Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam ;) Piszcie co Wy kupiłyście na promocji i co jest godne polecenia! A może chcecie żebym coś przetestowała ? Dajcie znać. 💗
 Buziaki ! ;**


12 komentarzy

  1. Ja już po zakupach :D wszystko o dziwo kulturalnie, myślałam że będzie dzicz, ale się myliłam :P Kupiłam to co chciałam, jedna rzecz jest z twojej listy, cc cream :)

    ameliaswietlik.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także po zakupach. Mega ludzi, mega kocioł, mega "walka".. Walki nie miałam, ale widziałam kilka kobietek, które wręcz sobie wyrywają z rąk. Fajne rzeczy kupiłaś! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rzetelnie opisane produkty, fajnie! Sama byłam wczoraj w Rossmanie, ale przegrałam bitwę z innymi kobietami i wróciłam do domu z pustymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wielki szał na te wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze na tej wyprzedaży nie byłam, wiele dobrego słyszałam o tym pudrze różowym, muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pasuję :D moja kosmetyczka wypchana po brzegi po ostatniej wyprzedaży w HEBE :D
    ale nastepnym razem, się wybiorę! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na każdym blogu rossmann i ta big promocja... no coz nie ma się co dziwić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ten sam puder z Wibo, tylko bananowy. Pachnie wspaniale, teraz tylko zobaczymy jak się sprawuje :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ta aplikacja strasznie się zacina na telefonie i się najadłam troszkę stresu przy kasie i miałam tylko -49 % no cóż ale lepsze to niż nic.

    http://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 Long Lashes jest cudowne !!
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam tego pudru ryżowego, nie było już ;<

    OdpowiedzUsuń