OOTD #16

piątek, 10 lutego 2017

Witajcie kochane ! ;* Za oknem śnieg i mróz, czyli idealna pogoda na ferie! Gdzie je spędzacie? Ja swój urlop spędziłam w Zakopanym! Widok gór nie do opisania, po prostu musicie to zobaczyć na własne oczy! Jeśli znajdę czas to postaram się dodać osobny wpis ze zdjęciami z wyjazdu. ;) Jednak teraz chciałabym nawiązać do tematu walentynek. Ostatnio często spotykam się z opinią, że walentynki to głupie i przereklamowane "święto". Trochę mnie to dziwi bo nie mówią tego tylko osoby, które nie mają drugiej połówki (co może ich to święto denerwować), ale także osoby, które są w związku.

 Jeśli chodzi o mnie to lubię walentynki. Jednak uważam, że nie tylko raz do roku powinno pokazywać się miłość drugiej osobie. Jak naprawdę darzymy kogoś wielkim uczuciem, to zdecydowanie nie potrzebujemy tej daty, aby miło spędzić czas, zrobić małą niespodziankę, zaprosić kogoś do kina, czy samemu ugotować pyszną kolacje. :) Lubię walentynki, bo mam pewność, że ten dzień spędzę z moim chłopakiem i nikt Nam go nie zepsuje. Ciągle jesteśmy zaganiani i nie mamy dla siebie czasu. Dla mnie walentynki to nie jest dzień do udowadniania jak bardzo kogoś kocham i pokazywania tego dopiero wtedy jak na kalendarzu pojawi się data 14 lutego. Tylko jest to dzień, by oderwać się od codzienności oraz, żeby mieć czas dla swojego chłopaka. Czasem naprawdę ciężko jest znaleźć taki dzień i zapomnieć o wszystkim co się dzieje dookoła. Lubię raz na jakiś czas oderwać się od codziennych problemów, obowiązków i spędzić miło czas z osobą, którą kocham :) I właśnie takie wyjazdy jak ten, mi w tym pomagają ! <3 Zapraszam na stylizacje! <3


czapka - Pull&Bear     kurtka - Twinkledeals     bluza - Mosquito     spodnie - Tally Weijl     buty - Deez24


11 komentarzy

  1. Jedna z najlepszych stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny, Twoje teksty są takie oklepane... Dziecko umie coś takiego powiedzieć bo to takie oczywiste. Nie piszesz nic nowego a tym bardziej ciekawego, Twoje "stylizacje" też takie nie są.. Nuda

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kurtka!!!! ������

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest najlepsza :) super stylizacja i mój ulubiony odcień różu :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka świetnie Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, róż i biel razem to złoto i diamenty! Masz rację, czasem warto oderwać się od wszystkiego, wyjechać i odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka wywarła na mnie ogromne wrażenie, a jeżeli chodzi o walentynki to mam na ten temat takie samo zdanie jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie wyglądasz , wszystko do siebie idealnie pasuje :)! A bluza jest świetna :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz takiego fajnego bloga! Czemu tak mało wpisów i tak rzadko?
    Masz fajne wyczucie stylu, wszystko do siebie ładnie pasuje :)
    Prosimy o więcej postów! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodki outfit i piękna autorka :)

    OdpowiedzUsuń