OOTD #9

sobota, 30 lipca 2016



Hej ;* ! Długo mnie nie było.. niestety, mój telefon odmówił posłuszeństwa. Jak byłam w pracy upadł mi na podłogę i nie chciał się włączyć.. . Co do konkursu - będzie on powtórzony. Uważam że to będzie sprawiedliwe, ponieważ minęło dużo czasu i pewnie wiele osób o tym już nie pamięta.


Zdjęcia zostały zrobione w Henley. Pogoda w Anglii? Jak to w Anglii, raz deszcz raz słońce, nie wiadomo jak się ubrać. Jednak w dniu robienia zdjęć pogoda była prześliczna. Słońce i duuużo wiatru.. Co będzie widoczne na niektórych zdjeciach :D 
Nigdy nie lubiłam przyjeżdżać do Anglii. Z jednej strony wiadomo, praca, pieniądze, kupię sobie co chcę, ale z drugiej.. zawsze byłam tu sama. Nie miałam z kim wyjść, pogadać. Na szczęście teraz jest inaczej ;) Dobrze miec przy sobie swoją drugą połówkę, z która zawsze można porozmawiac czy pożalić sie na szefa ;p.
Pobyt tutaj mija mi bardzo szybko, jeszcze tylko 2 tygodnie i z powrotem do domciu <3. Jednak będzie mi brakować pewnej osoby, która zawsze co roku przopmina mi że życie mamy tylko jedno. Nie jestem osobą która oszczędza pieniądze.. ale jednak zawsze patrzę na cenę, przeliczam, odmawiam sobie czegoś i mówię "nie bo za drogie". W takiej sytuacji przypominają mi się jej słowa: "Kaśka, masz 19 lat.. po co będziesz odkładać? Na co? Na dom? Po to pracujesz, żeby wydawać bez myślenia, 'nie, bo za drogie, odłożę na coś innego' " . Kiedyś jej nie słuchałam i i tak robiłam swoje ;p. Ale teraz uważam, że ma rację. Nie warto jest odkładać i odmawiać sobie np. koszulki która Nam sie podoba, tylko dlatego że jest o 20 zł droższa. Lepiej kupić coś co Nam się naprawdę podoba i o czym myślimy dzień w dzień, niż kupić za te same pieniądze dwie rzeczy, które poprostu są bo są. To nie tyczy się tylko zakupów. Tak samo w życiu. Czerpmy z niego jak najwięcej, nie zastanawiając się co będzie za rok, życie mamy tylko jedno i korzystajmy ile się da. ;) Oczywiście nie mówię tu o marzeniach.. Bo na swoje plany, cele i marzenia warto odkładać i je spełniać. :)


koszulka ADIDAS - JD     jeansy - Stradivarious     buty - JD     okulary - New Look











1 komentarz

  1. Zgadzam się, lepiej kupić jedną rzecz, ale być z niej mega zadowolonym, a nie kupić dwie tańsze byle tylko były :)

    OdpowiedzUsuń