OOTD #18

środa, 29 marca 2017

Dzień dobry! 💗
Na dworze coraz cieplej i lato coraz bliżej. Myślicie o tym? Czas zacząć ćwiczyć, by jak najlepiej czuć się w bikini czy w krótkich spodenkach. Ja przez ostatnie miesiące odpuściłam siłownię i raptem parę razy ćwiczyłam w domu. Krótko mówiąc, zapuściłam się. :/ Ale czas wziąć się za siebie!
Co Wy na to? Wspólnie zróbmy miesiąc intensywnych ćwiczeń, a obiecuję, że satysfakcja na koniec gwarantowana i nie będziecie chciały przestać! Dzisiaj po raz pierwszy, po dłuższej przerwie wyruszam na siłownię,  jeśli nie macie czasu róbcie ćwiczenia w domu. Osobiście polecam Wam mel b! Sama je wykonywałam przez długie lata :)  Ćwiczenia mel b znajdziecie na Youtube. Każdy filmik trwa około 10 min. i jest poświęcony innej partii ciała. Przed każdym treningiem należy zrobić Rozgrzewkę - ją również znajdziecie w filmikach mel b. Cały jej trening jest w internecie i możecie ćwiczyć bez wychodzenia z domu! Najbardziej zależało mi na brzuchu,pośladkach i cardio, dlatego te filmy były u mnie odtwarzane najczęściej! Wy też tak możecie, jednak pamiętajcie, żeby każdą część ciała zrobić przynajmniej raz w tygodniu!
 Zmierzcie się centymetrem, zważcie i zróbcie zdjęcia, by pod koniec miesiąca porównać efekty! To co? Zaczynamy! 👊
Wyniki mojej miesięcznej pracy zobaczycie w poście. A Wy w komentarzach napiszecie jak u Was i czy dałyście rade. Powodzenia👌


kurtka - Zara     T-shirt - Tally Weijl     spodnie - Pull&Bear     buty - Dezz24


 



7 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też już nie byłam tydzien na siłowni, muszę konieczni to n adrobić!! Lato się już zbliża, zaraz będziemy nosić krótkie sukienki i spódniczki więc trzeba dobrze wyglądać:) Super są Twoje buty bardzo mi się podobają:)

      A jeśli chodzi o ćwiczenia w domu, to ja zazwyczaj ćwiczyłam z Ewą Chodakowską:) Ale z Mel B też obejrzałam parę filmików:) Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Świetny zestaw :) Ślicznie wyglądasz! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. okeeej, zaczynamy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelka! A kurtka skradła moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja i śliczna z Ciebie dziewczyna! :)
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń