OOTD #17

środa, 15 marca 2017

Hej ! :* Długo czekałam i się doczekałam! Przyszła do mnie lustrzanka Nikon D3300 + 18-55mm Zdjęcia będą w lepszej jakości a posty w końcu będą dodawane tak jak być powinny, czyli częściej. Wcześniej zdjęcia były robione telefonem, więc ich jakość nie powalała. Szczerze powiem, że się zniechęcałam dlatego wpisów prawie nie było. Ale teraz to się zmieni.


 Ostatnio zastanawiam się nad pofarbowaniem końcówek na kolorowo. Kiedy chodziłam do gimnazjum farbowałam włosy non stop ! Na żółty, zielony, niebieski, różowy fioletowy, cała gama kolorów. Wtedy jeszcze takie włosy nie były modne ale nie interesowało mnie zdanie innych.
Pierwszy raz kolorowe włosy widziałam w Anglii jak wyjechałam do pracy. Od razu mi się to spodobało! Wiedziałam , że w Polsce jak wyjdę z połową włosów niebieskich połową brązowych, to ludzie będą się na mnie dziwnie patrzeć, zaczną się komentarze i śmianie pod nosem. Nie myliłam się, bo tak właśnie było. :) Ale cóż, taka natura ludzka ;) Mnie to nie interesowało. Zawsze byłam osobą, która nie patrzyła na zdanie innych jednak ludzie nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać. Nie zapomnę sytuacji jak jechałam autobusem do szkoły i starsza Pani powiedziała patrząc się na mnie: " Jak te dzieci są wychowane?!" . Nawet mi się nie chciało tego komentować. Spojrzałam na nią i po prostu się uśmiechnęłam. Przykre jest to, że ludzie patrzą stereotypowo. Zanim kolorowe włosy stały się modne, uważano (i tak ja byłam postrzegana), że dziewczyny z pasemkami to dzieci źle wychowane, z problemami w domu, które się buntują. Nikt nie pomyślał, że po prostu mi się tak podobało ? :) Zawsze wyróżniałam się od innych, i lubiłam się wyróżniać. Denerwowało mnie to, że każdy nosi i kupuję to samo. Dlatego teraz też chcę coś zmienić ;p Co myślicie, przefarbować troszkę włosy, czy zostawić takie jakie mam? Może nagram tutorial jak je farbuję ? Co Wy na to? ;*
 Piszcie komentarze pod postem!
Buziaki <3


kurtka - Zara     T-shirt - Pull&Bear     legginsy - Tally Weijl     buty - Deez24






16 komentarzy

  1. Świetna stylizacja! Szczególnie podoba mi się połączenie różowego z szarym :)
    Obserwuję i zapraszam: http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite połączenie. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Denerwowało mnie to, że każdy nosi i kupuję to samo'' - To czemu Twoje ,,stylizacje'' wygladaja tak samo jak ubrania wszystkich innych dziewczyn lol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że zawsze mnie to denerwowało nie znaczy, że będę unikać ubrań które większość ludzi ma. Ubieram tak jak mi się podoba i noszę to co chcę ;)

      Usuń
  4. Poraz kolejny nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam Anonim ten sam co wyżej, ten sam co zawsze :D słuchaj, jak Ci się nie podobają moje stylizacje to po prostu nie wchodź na bloga, proste! A widać, że mimo wszystko do niego powracasz, po co? ;) Pozdrawiam <3
      PS.: Udostępniam wszystkie komentarze i te Twoje :) i pozytywne .

      Usuń
  5. Ta kurteczka jest prześliczna i do tego ten dodatek sportowy. Świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosennie... i ten cukierkowy róż <3 jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :) wygrała u mnie. Kurtka najlepsza! Pozdrawiam :) clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolorowe włosy! Myślę nad farbowaniem na szaro, no niestety taka natura ludzka;) bardzo fajna kurteczkaa!
    https://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci tej jakości zdjęć jest niewątpliwie dużo lepsza niż wcześniej, dobrze wyszłaś, świetny look

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wiosenna stylizacja! Pozazdrościć figury :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, urocze wiosenne kolory! Super ze teraz bedziesz chetnie robic posty z porządnym aparatem! Ja wlasnie chce wrocic do swojego koloru i musze przezyc ogrom odrostów czego Nienawidze bo wyglada to po prostu brzydko, a chce ten ostatni raz jeszcze zrobic swoje rozjaśnione wlosy na kolorowo i powiem ci ze nie warto patrzec na innych i na ich zdanie. Obgadywanie i szepty pod nosem biora sie z zazdrości. Rob to na co masz ochote i w czym czujesz sie dobrze! Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylówka na co dzień! Piękny kolor kurtki, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra jakość zdjęć i bardzo ładna stylizacja. Te buty są cudne. <3

    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Outfit świetny ale Twoja uroda i figura :O mega !
    Więcej takich stylizacji !:)

    OdpowiedzUsuń