#OOTD 15

czwartek, 26 stycznia 2017

Dzień dobry ! :* Oto mój pierwszy post w 2017 roku. Napisała dzisiaj do mnie dziewczyna z prośbą o pomoc. Robi paczkę dla osób z domu dziecka. Potrzebuję parę ciuszków dla 16 latki. Ja oczywiście taką paczkę już skompletowałam. Dziewczyny! Jeśli macie w szafie ciuchy w których nie chodzicie albo których nie używacie, skontaktujcie się ze mną na zajaczkowa18@gmail.com i dam Wam
namiary. Warto pomagać ! 👌
Akurat teraz jest też okres WOŚP. Niektórzy mówią, że Jurek Owsiak nie pomaga, bierze pieniądze dla siebie. Dla mnie jest to nie ważne. Zawsze co roku wrzucam parę złoty bo nawet jeśli on coś z tego ma, to wiem, że i tak wielu ludziom pomógł. Mnie nie zbawi w portfelu 10 zł mniej a innemu pomoże. Pomyślcie nad tym! Tak samo z ubraniami, jeśli ich nie używacie i i tak leżą gdzieś pozwijane w szafie to zróbcie taką paczkę. I Wy poczujecie się znakomicie! Nie musi być to paczka z ciuchami i niekoniecznie dla dziewczyny. Można ją zrobić zawsze i dla każdego. Możecie również zrobić taką paczkę do domu dziecka z okolicy. Dorzucić parę maskotek zabawek słodyczy i zanieść ją osobiście. Szczęście jakie zobaczycie w oczach dzieci, nie do opisania! 
Czekam na Wasze maile! ;*



 czapka - Pull&Bear     kurtka - cocomoda     body - TallyWeijl     jeansy - New Look     buty - Deez24







7 komentarzy

  1. co w tej stylizacji modnego? wiązania były jakieś pół roku temu, khaki parki rok, spodnie chyba ''clasic'', a buty na bazarze lepsze można znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi, ta stylizacja się podoba ;) Swetry, body do tej pory są z wiązaniami ;) A kurtek khaki jest pełno do tej pory w sprzedaży. Spodnie owszem classic ale dla mnie są ok, a co do butów to każdy ma inny gust ! Poza tym jak dla mnie nie ma różnicy czy buty z bazaru czy nie, ważne by Ci się podobały a nie to, jaką mają metkę ;) Także wiesz nie da się dogodzić wszystkim naraz ;)

      Usuń
  2. Jakość bluzki jest koszmarna, a buty wg mnie okropne... I masz bardzo ciekawą teorię o tym, co jest modne. Nie zawsze to co jest w sprzedaży jest na topie (m.in w tym przypadku). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli ci sie tak nie podobaja moje stylizacje to po prostu nie wchodz na mojego bloga :) mi sie to podoba a kazdemu podoba sie co innego ;p wiec wiesz :) znajdz bloga w ktorym beda ci sie podobaly stylizacje! :)

      Usuń
    2. Nikt nie powiedział, że Twoje stylizacje mi się nie podobają. Chociaż swoją drogą, to dupy nie urywają. Są takie zwyczajne i oklepane. No i nie zawsze wszystko do wszystkiego pasuje, no chyba, że ja się po prostu nie znam. W komentarzu wyżej wyraziłam swoją opinię, każdy ma do tego prawo. Nie sklamalam, że bluzka jest z koszmarnego materiału, bo to widać nawet na zdjęciach. Gdyby nie to, może nawet sama bym sobie taką kupiła. Pomysl o tym następnym razem, bo chyba blogerka modowa powinna pokazywać nie tylko stylizacje, ale ciuchy dobrej jakosci. Buty mi się zwyczajnie nie podobają, są niezgrabne i zbyt masywne. Na kimś większej wagi może wyglądałyby lepiej, Ty wyglądasz w nich zwyczajnie źle. No i popracuj trochę nad interpunkcją i powtórzeniami ����

      Usuń
  3. Tragiczne teksty i zwyczajna tandeta..

    OdpowiedzUsuń