Christmas Nails

niedziela, 25 grudnia 2016


Dobry wieczór! ;* Ten wpis miał się pojawić wcześniej, niestety wyszło jak zwykle z opóźnieniem. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :* Czas świąt, to czas magii, miłości i spokoju. Jednak czy każdy z Nas je lubi? Znam parę osób, które świąt nie lubią. Ale ja tak! Uwielbiam tą magię, wszędzie porozwieszane światełka, które tworzą świąteczną atmosferę, zapach żywej choinki w mieszkaniu, a pod nią mnóstwo prezentów. A te wszystkie wigilijne potrawy.. Mniam !  <3 I jak tu nie lubić świąt?
Chciałam Wam wszystkim życzyć zdrowych, spokojnych świąt. Uważam że to jest najważniejsze, i to by wigilia była co roku w tym samym składzie rodzinnym, żeby to się nie zmieniało!

Zamiast stylizacji modowej jest stylizacja paznokciowa! ;D Paznokcie robiłam sama, to nic trudnego. Pędzelki niestety mi się zepsuły i nic się nimi nie dało zrobić, dlatego robiłam wykałaczką co może być widoczne chociażby przy reniferku (kropka po kropce) ;p. Znacie jakieś pędzelki do zdobień dobrej firmy? Możecie mi coś polecić? ;) Zastanawiam się też nad kupnem lampy. Przy malowaniu takich paznokci schodzi mega dużo czasu.. Jak macie jakieś sprawdzone lampy, dajcie znać! Jeśli taki typ postu Wam się spodoba, będzie więcej! :* WESOŁYCH ŚWIĄT!!! :*










Prześlij komentarz