OOTD #13

wtorek, 29 listopada 2016



 Dzień dobry kochani! :* W końcu jest! Jak dla mnie najważniejszy post ze wszystkich. ;) Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą. Od początku: Są to wyniki współpracy ze sklepem Dresslily. Jest to dla mnie wielka sprawa, ponieważ jest to mój pierwszy taki projekt, i mam nadzieję, że nie ostatni! ;p. Kolejnym postem będzie druga stylizacja, również wynikająca z pracy ze sklepem Dresslily.

Ostatni wpis był o spełnianiu swoich marzeń i dążenia do celu. Nie bez powodu, ponieważ ten post
jest dowodem na to, że marzenia się spełniają. 👍Ale to wszystko dzięki cięzkiej pracy i zaparcia do tego, by marzenia się spełniły. Nie poddawania się przy pierwszej przeszkodzie i nie słuchania innych. Ten kto się śmieje ten się śmieje ostatni! 👌

Pogoda na zdjęciach nie dopisywała, padało bardzo (co można na niektórych zdjęciach zobaczyć ;p) ale i tak jestem zadowolona! A Wam jak sie podoba pierwsza taka stylizacja sponsorowana??




płaszczyk - Dresslily     body - Bershka     spodnie - New Look     buty - Altero     zegarek - MK



Prześlij komentarz