OOTD #12

środa, 23 listopada 2016



Witajcie kochani :*
 Ostatnio dużo się pozmieniało.. Niestety. Wróciłam do domu, już się "popoznaniowałam" ;p . Czasem tak bywa niektóre marzenia się spełniają, niektóre nie, ale warto zrobić wszystko, żeby się spełniły, aby potem nie żałować.. Z moich wymarzonych studiów nici, ale wiem, że zrobiłam wszystko co mogłam i nie żałuję ;) Nie ma co się poddawać! Kiedy coś nam nie wychodzi nie
zniechęcajmy się , głowa do góry i walczmy dalej! O to by spełniać kolejne marzenia, bo na pewno każdy z nas ma ich nie mało. Ze studiami mi nie wyszło.., filologiem języka fińskiego nie będę, ale idę do przodu i staram się spełnić kolejne marzenia. Nie wszystko wychodzi tak jak tego chcemy, ale nie wolno spuszczać głowy w dół, pamiętajcie! Zawsze jest nadzieja i warto wierzyć do samego końca!
Dzisiaj stylizacja typowo na zimę, kurtka mega ciepła (nawet dla mnie gdzie jestem wielkim zmarzluchem :D) i bardzo bardzo ładna. A już w kolejnych postach pokażą się wyniki współpracy ze sklepem Dresslily. Jest to dla mnie wielka sprawa, ponieważ to będą pierwsze stylizacje sponsorowane! Mam nadzieję, że wam się spodoba. I.. Jedno z moich marzeń właśnie się spełnia! ;) A to wszystko dzięki Wam, dziękuję :*


kurtka - KingeFashion     bluza - JD     jeansy - PullandBear     buty - CitySport



1 komentarz