OOTD #5

poniedziałek, 1 lutego 2016



Witajcie! ;) Długo mnie nie było i bardzo zaniedbałam bloga, wiem.. Byłam strasznie zabiegana, szkoła, prawo jazdy, studniówka.. Ale teraz postanowiłam to zmienić. Czy Wy też macie czasem takie poczucie, że gonicie za czymś zupełnie bez sensu? Ja tak, i stwierdziłam, że trzeba coś z tym zrobić. Na początek znów zapisałam się na siłownię i mam zamiar znaleźć czas na to co lubię czyli
na prowadzenie bloga ;) Bez Was nie ma to sensu i mam nadzieję, że nadal jesteście tu razem ze mną. Czekam na Wasze e-maile, pytania i propozycje na kolejne posty ;*


 

A tymczasem kolejna stylizacja z parką, w której się zakochałam ;D Wy też?

                 okulary - Primark     parka - Shein     bluzka - Stradivarius     legginsy - Primark     buty - New Balance











Dokładny link do kurtki :  klik

3 komentarze

  1. Fajny blog :) oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przeglądam Twoje zdjęcia i się zastanawiam, gdzie tu oryginalność w "stylizacjach" które prezentujesz? Bo wiesz, ubrania jak u każdej przeciętnej laski na ulicy. Myślę, żeby mieć siłę przebicia w prowadzeniu bloga, trzeba zaprezentować coś nowego.. zainteresować, zainspirować. A tego ewidentnie u Ciebie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję każdą krytykę ;) A jeśli chodzi o stylizacja w ogóle się nie wywyższam w jakikolwiek sposób tylko próbuję, a próbować każdy może. Skoro Ty masz taką wiedzę o prowadzeniu bloga sama spróbuj :)

      Usuń