Szał zakupów!

poniedziałek, 23 listopada 2015

 

Kochane! Tym razem coś innego. Zamiast stylizacji zrobiłam post o kosmetykach. Mam nadzieję, że taki rodzaj wpisu też Wam przypadnie do gustu. Czy też korzystacie z wielkiej promocji w Rossmannie? Ja skorzystałam, aż za bardzo ;) Do tego jeszcze przybyło mi trochę nowych rzeczy z
aliexpress . O to moje nowe cudeńka!




Szczerze nigdy tego podkładu nie używałam, zakupiłam go pierwszy raz. Uważam, że jest dobry i nie żałuję zakupu. Bardzo długo utrzymuje się na warzy, nie ściera i nie rozmazuje się jak inne podkłady których używałam. Wyposażony jest w gąbeczkę, którą bardzo fajnie i równomiernie rozciera się podkład. Ja jestem zadowolona ;)

podkład do twarzy Bourjois - Rossmann


Jeśli macie bardzo suchą skórę na twarzy jak ja to polecam ten krem! Nigdy nie mogłam zrobić dobrego, świeżego makijażu tak, żeby moja skóra się nie złuszczała. Uważam, że krem CC z Bourjois jest świetny! Używam go każdego dnia, nie wyobrażam sobie makijażu bez niego. Świetnie zakrywa zaczerwienienia i nierówności na twarzy. Jest matowy i wygładza skórę przy czym  go w ogóle nie widać. Naprawdę polecam! ;)

krem CC Bourjois - Rossmann


Kolejnym produktem który kupiłam na wyprzedaży jest korektor do twarzy z Miss Sporty. Są dwa typy korektorów z tej firmy. Ja wybrałam z matowym wykończeniem bo nie lubię kiedy moja twarz się świeci. Uważam, że wygląda to sztucznie. Korektor jest niedrogi, kosztuje około 10 zł. Jak na taką cenę myślę, że dobrze ukrywa niedoskonałości. Nic lepszego mi nie trzeba :)

korektor do twarzy Miss Sporty - Rossmann


Zakochałam się w nim od pierwszego użycia! :) Jest cudowny! Świetnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Nie trzeba go dużo nakładać a efekt jest od razu widoczny :) Jest drogim tuszem bo kosztuje około 60 zł, ale według mnie jest rewelacyjny i bardzo wydajny. ;)

 tusz do rzęs L'OREAL - Rossmann



zegarek "adidas" - aliexpress




obudowy na IPhone 5s - aliexpress








Prześlij komentarz