OOTD #6

wtorek, 16 lutego 2016


 Witajcie ! ;* Jak powstał mój blog? Już odpowiadam. :) Od roku zastanawiałam się nad założeniem bloga. Nikomu nic nie mówiłam, ponieważ wiedziałam, że może się to wydawać śmieszne. Na szczęście odważyłam się i pierwszą osobą, która się o tym dowiedziała był mój chłopak. <3 Kiedy mu o tym powiedziałam, myślałam, że wybuchnie śmiechem, jednak on od razu zmobilizował mnie
do działania i przekonał żebym spróbowała. Drugą i ostatnią osobą która się o tym dowiedziała była moja siostra. Ona również uznała, że to świetny pomysł i od razu zabrała się razem ze mną za tworzenie strony ;) Gdyby nie te osoby nie byłoby tego bloga i mnie tutaj razem z Wami.. Dzięki nim spróbowałam i nie żałuję. ;) Mój chłopak ciągle mnie wspiera, jest moim największym fanem! :* Bez niego na pewno byłoby to wszystko o wiele trudniejsze..

bluzka - Primark     jeansy - Bershka     buty - Adidas








1 komentarz