OOTD #20

niedziela, 16 lipca 2017




Cześć kochani!
      Ostatni mój wpis był o marzeniach, o tym by je spełniać i żeby zrobić wszystko, by być szczęśliwym.
Dzisiejszy post będzie dowodem na to, że każdy powinien dążyć do postawionego sobie wcześniej celu. Nie ważne gdzie mieszka, skąd pochodzi i czy ma pieniądze w portfelu. Jeśli komuś naprawdę zależy to może osiągnąć wszystko. Dzisiaj będą też podziękowania. Dla kogo? Dla Was. Dlaczego? Przekonajcie się sami.

      Nie raz miałam chwile załamania. Myślałam sobie po co ja w ogóle prowadzę tego bloga skoro i tak nic z tego nie wyjdzie. Był nawet moment gdzie chciałam go usunąć. Obserwujących nie przybywało, brakowało mi czasu na zdjęcia i weny do pisania tekstów. Cały czas chciałam prowadzić bloga ale zabrakło mi wiary i pewności siebie. Na szczęście mam przy sobie osobę, która przypomniała mi czym jest dla mnie blogowanie. Ile czasu, pracy i miłości w to włożyłam. ;)
Nie usunęłam bloga i po dłuższej przerwie zaczęłam dodawać posty regularnie. Zawsze marzyłam o tym by stać się sławną blogerką, której codziennie przybywa coraz to więcej czytelników. Jednak nigdy za bardzo nie wierzyłam w to, że wkroczę do tego świata..


Któregoś dnia przez przypadek zobaczyłam, że jest organizowany dodatkowy nabór na największą konferencje blogerów w Polsce. Było tylko 5 miejsc a zgłoszeń setki. Pomyślałam sobie "A... Wyśle zgłoszenie ale i tak mnie nie wezmą". Napisałam coś na szybko i wysłałam. Przysięgam Wam, byłam pewna że się nie dostanę. Same sławne osoby, konferencja na naprawdę wysokim poziomie i ja? Nawet o tym zapomniałam bo nie wierzyłam, że zaproszą właśnie mnie.
 I... Jak się domyślacie, udało się :) Kiedy zobaczyłam e-mail, w którym było zaproszenie na konferencje, zaniemówiłam. Czytałam go 15 razy, sprawdzając czy to prawda. :D Nie wiedziałam czy śmiać się czy płakać ze szczęścia. Łzy, szaleństwo, łzy, szaleństwo, i tak cały dzień :D Mówię Wam, uczucie nie do opisania.
 To na pewno będzie dla mnie najważniejsze wydarzenie w życiu, jak i w karierze blogowej ;p. Ale to wszystko dzięki Wam. Gdyby nie Wy nie byłoby mnie na tym etapie, gdzie jestem. Jesteście cudowni :* Samo to, ile z Was jest u mnie na Snapchacie.. Naprawdę nie spodziewałam się tego. Zaskakujecie mnie z każdym dniem coraz bardziej za co bardzo dziękuję <3
Może nie jestem blogerką najwyższych szczytów, która ma setki tysięcy obserwujących ale czuję, że na ten szczyt się wspinam i jestem na dobrej drodze.
       Wiem, że się powtarzam ale naprawdę warto dążyć do celu. Zdaję sobie sprawę, że są chwile załamania, ale trzeba uwierzyć w siebie i wyciągnąć dłoń ku szczęściu! Marzenia się spełniają, a ja jestem na to przykładem. Jeszcze raz bardzo, bardzo Wam dziękuję, bo to Wy mnie motywujecie do dalszej pracy i sprawiacie rzeczy niesamowite! Uwielbiam Was :*
PS.: Lubisz haule zakupowe, recenzje kosmetyków? Jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco, zapraszam na mojego Snapchata: zajaczkowaa. Postaram się również pokazać konferencję zza kulis. Mam nadzieję, że będziecie tam ze mną!
Buziaki 💗😘

Facebook :      https://www.facebook.com/zajaczkowa/
Instagram :      https://www.instagram.com/zajaczkowaa/?hl=pl
Snapchat :       zajaczkowaa


bluzka - Tally Weijl     spodenki - Bershka     espadryle - renee



7 komentarzy

  1. Kiedyś blogowanie brałem na poważnie- teraz piszę raz na parę tygodni, lecz zawsze odczuwam satysfakcje za udany tekst :) Nigdy o czymś takim nie słyszałem , ale naprawdę ci gratuluje i życzę dużego sukcesu w blogosferze

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorzej jak człowiek nie wierzy w siebie. Gratuluję otrzymanego maila. Bardzo ładnie wyglądasz na tych zdjęciach, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! 😄 A Ty wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka idealnie komponuje się z butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wszystko dobrane, stylowo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane!
    Zgadzam się w 100%
    Nie można bać się marzyć, trzeba wziąć życie w swoje ręce i realizować swoje plany.
    Życie jest zbyt krótkie żeby pozwolić sobie na zmarnowanie chociaż jednego dnia!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacja i zdj 💖

    OdpowiedzUsuń