OOTD #8

poniedziałek, 9 maja 2016



Witajcie kochani! ;* Długo mnie tutaj nie było. Koniec szkoły, wybieranie studiów i miasta, wkraczanie w dorosłe życie... Jak na razie matury pisemne są za mną, zostały jeszcze tylko ustne ( a tego boje się najbardziej ;-p). Czy zdałam? Zdać zdałam tylko pytanie na ile procent. ;) Na studia chcę iść do Poznania, na UAM filologię fińską. Czy się dostane, nie wiem ale mam nadzieję, że tak. Skąd język fiński? Moi rodzice poznali kiedyś finów na wakacjach, kiedy byli młodzi. Do tej pory
utrzymujemy z nimi kontakt. Jak byłam mała to prawie co roku jeździliśmy na wakacje do Finlandii. Sama uczyłam się trochę języka, z różnych płyt, stron internetowych no i się w to wkręciłam ;D. Od 6 klasy podstawówki marzy mi się ten kierunek, aż do teraz. ;-p
Dziewczyny! W wakacje szykuję dużoo, duuuużo postów. ;) Pod koniec maja wylatuję z moim chłopakiem do Anglii, będą więc zakupy, zdjęcia i nowe wpisy. Myślałam tez nawet o jakimś konkursie w wakacje, co Wy na to? ;D Piszcie w komentarzach i na e-mailu, co chciałybyście wygrać w konkursie. 
A tymczasem kolejna stylizacja, troszeczkę różniąca się od pozostałych. Do butów Nike dodałam świecące sznurówki zamiast zwykłych. W dzień, niczym się nie różnią od normalnych sznurówek, ale kiedy robi się ciemno, naprawdę wygląda to super! Moje sznurówki święcą na różowo (jak zwykle, jak to ja ;-p) ale jest naprawdę wiele kolorów do wyboru, niebieskie, zielone, fioletowe, pomarańczowe, żółte, jakie chcecie :) 

kombinezon - VESCA collection     buty - Nike Air Max     sznurówki - aliexpress













4 komentarze

  1. Czy nastepny wpis mógłby dotyczyć jakiejś eleganckiej stylizacji? Bo chyba takiej na Twoim blogu jeszcze nie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! ;) W najblizszym czasie, post z elegancka stylizacja, bedzie na blogu ! ;)

      Usuń
  2. A może następny post dotyczyłby strojów kąpielowych z racji tego że lato już niedługo ;)
    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ;) niestety nie, na razie nie planuję takich postów . ;) Pozdrawiam!

      Usuń